Urządzenia do wodowania łodzi ratowniczych niewyposażone w zasilanie mechaniczne
Zastosowanie: armatorzy, operatorzy statków, kapitanowie statków i budowniczow
Czytaj więcej
Międzynarodowa Unia Ubezpieczeń Morskich (IUMI) opublikowała nowe zalecenia dotyczące bezpiecznego przewozu pojazdów elektrycznych (EV) w obliczu rosnących obaw społeczności żeglugowej, w tym z
Czytaj więcej
Międzynarodowa Organizacja Morska (IMO) wdrożyła trzy środki regulacyjne mające na celu krótkoterminową redukcję emisji CO2 poprzez poprawę efektywności energetycznej światowej floty. Energy Ef
Czytaj więcej
Konwencja z Hong Kongu została przyjęta w 2009 roku, aby skutecznie zająć się, w prawnie wiążącym instrumencie, zagrożeniami dla środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa pracy związanymi z recyklin
Czytaj więcej
ClassNK opublikowało „Często zadawane pytania na temat FuelEU Maritime (1. wydanie)”, przegląd i niezbędne przygotowania do FuelEU Maritime, przepisów nowo wprowadzonych przez Unię Europejską (
Czytaj więcej
Marine Accident Investigation Branch (MAIB) bada i analizuje wszystkie rodzaje wypadków morskich na
pokładach brytyjskich statków na całym świecie oraz innych statków na wodach tery
Czytaj więcej
Bezpieczeństwo morskie: wytyczne przemysłu żeglugowego dotyczące ustaleń dotyczących transferu pilotów Artykuł ten ma na celu przypomnienie armatorom, operatorom, kapitanom, załogom, RO, piloto
Czytaj więcej
Według RightShip ponad połowa z 2400 incydentów odnotowanych w 2022 r. miała miejsce, gdy statki znajdowały się obok lub na kotwicy.
Więcej informacji:
Czytaj więcej
Rozporządzenie II-1/3-8 wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2024 r.
Więcej informacji:
Czytaj więcej