Każdego roku systemy PSC określają konkretny obszar, który ma być sprawdzany podczas regularnych inspekcji. W bieżącym roku paryski i tokijski MoU uzgo
Czytaj więcej
Projekt WINDSEACON BIMCO czyni stałe postępy w opracowywaniu umowy czarteru na czas na dostawę statku w celu transportu i instalacji morskich turbin wiatrowych.
WINDSEACON to inic
Czytaj więcej
Siła rynku pozostaje uzależniona od przekierowań na Morze Czerwone
Równowaga popytu i podaży
Zrewidowaliśmy nasze założenia dotyczące tego, kiedy statk
Czytaj więcej
WRECKSTAGE 2024 to standardowa umowa o usuwanie wraków i świadczenie usług oparta na płatności ryczałtowej w etapach. Zmieniona umowa wprowadza Procedurę Alokacji Ryzyka, która umożliwia strono
Czytaj więcej
Kontrola państwa portu
Postępy i wyniki. Najważniejsze informacje z paryskiego protokołu ustaleń z 2023 r.
Czytaj więcej
Poprawki do Międzynarodowej konwencji o bezpieczeństwie życia na morzu (konwencja SOLAS) - obowiązkowe zgłaszanie kontenerów zaginionych na morzu
W maju Komitet Bezpieczeństwa na Mo
Czytaj więcej
Pomimo wysiłków podejmowanych w przeszłości przez Międzynarodową Organizację Morską (IMO) w celu poprawy bezpieczeństwa rozwiązań w zakresie transferu pilotów (PTA), z dobrymi wynikami, na cały
Czytaj więcej
Komisja Dokumentów BIMCO uzupełniła naszą istniejącą bibliotekę klauzul ETS, przyjmując trzy innowacyjne klauzule ETS dla umów frachtowych (COA). Klauzule te dotyczą systemów handlu uprawnienia
Czytaj więcej
Ocena globalnej skuteczności wdrażania i egzekwowania MLCOcena globalnej skuteczności wdrażania i egzekwowania MLC.
Ponad 10 lat po wejściu w życie MLC - osiągnięcie wskaźnika sukce
Czytaj więcej
Więcej informacji:
https://maritimecyprus.com/wp-content/uploads/2024/06/IGU-2024-LNG-Report_c.pdf
Czytaj więcej