- 30
-
Terminy wprowadzania zmian do części II SEEMP
Opublikowano 2024/12/30
Terminy wprowadzania zmian do części II SEEMP oraz gromadzenie i i raportowanie danych dotyczących zużycia oleju opałowego Poprawki do Załącznika VI do Konwenc
wybierz wersję językową:
Opublikowano 2024/12/30
Terminy wprowadzania zmian do części II SEEMP oraz gromadzenie i i raportowanie danych dotyczących zużycia oleju opałowego Poprawki do Załącznika VI do Konwenc
Opublikowano 2024/12/27
Przedawnienie roszczeń z tytułu niewłaściwej dostawy na podstawie Reguł Haskich i Hasko-Wisbijskich. Sprawa dotyczy przewozu ładunku węgla niekoksującego z Indonezji do Indii na pod
Opublikowano 2024/12/23
Australijski Urząd ds. Bezpieczeństwa na Morzu (AMSA) wydał „nakaz odmowy dostępu” dla pływającego pod holenderską banderą drobnicowca Marsgracht, zakazując mu wstępu do australijskich portów przez 18
Opublikowano 2024/12/20
Biuro Kontroli Aktywów Zagranicznych (OFAC) jest odpowiedzialne za administrowanie i egzekwowanie sankcji gospodarczych przeciwko zagranicznym krajom, regionom geograficznym, podmio
Opublikowano 2024/12/19
Systemy oczyszczania gazów spalinowych (EGCS) - bardziej powszechnie określane jako płuczki - są akceptowanym równoważnym środkiem zapewniającym zgodność z globalnym limitem siarki IMO 2020. Stosowani
Opublikowano 2024/12/17
Międzynarodowa Federacja Pracowników Transportu (ITF) jest koalicją 670 związków zawodowych reprezentujących 19,7 mln pracowników z prawie 150 krajów we wszystkich sektorach transportu.
Opublikowano 2024/12/16
Ukraina naciska na IMO, aby przyjęła politycznie nacechowane podejście, ponieważ szuka wsparcia ONZ w obronie przed Rosją. Jednak techniczna reakcja na bezpieczeństwo w połączeniu z argumentami na tem
Opublikowano 2024/12/11
W ostatnim czasie amerykański łańcuch dostaw stanął w obliczu znaczących zakłóceń, które wydają się występować z coraz większą częstotliwością i nasileniem. Więcej i
Opublikowano 2024/12/10
Transport morski służy jako główna arteria globalnego handlu. Skomplikowane sieci szlaków żeglugowych, portów i przesmyków morskich umożliwiły globalizację i wzmocniły wzajemne powiązania światowej go
Opublikowano 2024/12/05
Kupiec nie dostarczył ładunku do załadunku w Houston, naruszając notę rezerwacyjną, a przewoźnik zażądał martwego frachtu w wysokości 100 275,00 USD. Zgodnie z klauzulą 11. (h) noty księgowej,